Framflyttat årsmöte och nytt medlemsår!

Hej alla konstvänner! Styrelsen i Ragundadalens konstförening har nu bestämt att flytta fram årsmötet och även medlemsutlottningen av konst till sommaren då vi hoppas att restriktionerna på grund av coronapandemin har lättat och vi faktiskt kan träffas fysiskt. Vi återkommer med datum och plats senare.

Årsmöteshandlingar kommer att finnas här på vår webbsida.

Det är tyvärr svårt att planera aktiviteter under dessa coronatider, men vi hoppas att vi ska kunna göra något. Vi siktar på:

• Konststipendiet delas ut på Hansåkerskolan och Anders Olof-skolan vid skolavslutningen
  • Utställning under Konstens vecka
  • Naturligtvis kommer vi också att spana efter och köpa in konst till vårt medlemslotteri!

Har Du förslag på aktiviteter som vi ska ordna? Eller kanske vill Du själv vara med och ordna aktiviteter? Har du förslag på konst som vi kan köpa in? Vi söker också en ledamot till vår styrelse. Kontakta gärna styrelsen på ragundakonst@gmail.com

Medlemsavgift för år 2021 är:

• 175 kr/person = en vinstchans i det årliga medlemslotteriet.
  • 300 kr/familj = 2 vinstchanser i det årliga medlemslotteriet.

Beloppet inbetalas på föreningens bankgiro 271-6314. Glöm ej att ange namn, adress och e-postadress om du vill ha info om det som händer via epost.

Hoppas att Du vill fortsätta stödja och engagera dig i vår förening! Och vi vill gärna bli fler. Tipsa gärna andra om att vara med!