Äntligen årsmöte!

Den 5 september kl.15.00 är det äntligen dags för årsmöte och vår utlottning av konst i vårt medlemslotteri.

Alla medlemmar och ni som är nyfikna på att vara med i vår förening är välkomna till biblioteket i Hammarstrand den 5 september kl.15.00.

De tavlor vi kommer lotta ut hittar ni på Utlottningar.

Vi lottar också ut ett konstbokspaket till någon av er som deltar på årsmötet. Naturligtvis bjuder vi på fika!

Vi valde att skjuta upp årsmötet till sensommaren/hösten på grund av den rådande coronapandemin, men nu är det möjligt att träffas fysiskt! Den pågående Coronapandemin gör dock att vi måste fortsätta att hjälpas åt för att minska smittspridningen. Vi uppmanar dig att hålla avstånd och följa de rekommendationer som gäller. Läs mer: På Folkhälsomyndighetens hemsida finns information och rekommendationer.

Välkommen!